Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Informacje

Witamy w serwisie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Końskich Sp. z o.o.

Witamy w serwisie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Końskich Sp. z o.o.

  • Kontakt

    Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Końskich Spółka z o. o.
    Modliszewice, ul. Piotrkowska 2E, 26-200 Końskie


    Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000298432
    NIP: 6581925115, REGON: 260207739, Kapitał Zakładowy: 68 089 400 PLN

    Rachunek Bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego nr: 90 1130 1192 0027 6163 4520 0001

    E-MAIL SEKRETARIAT
    sekretariat@pwik-konskie.pl

    TELEFON SEKRETARIAT
    41 372 34 96
    41 372 49 50
    FAX
    41 372 28 18
    DZIAŁ SPRZEDAŻY
    41 375 04 50
    OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW  W KORNICY
    41 375 60 03
    TELEFON ALARMOWY
     

     

    Inspektor Ochrony Danych
    Wojakowski Rafał
    wojakowskir@pwik-konskie.pl

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Menu dla: BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00,

Mieści się przy ul. Piotrkowskiej 2 E w Modliszewicach, 26-200 Końskie
Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-14:00
Telefony do Biura Obsługi Klienta:
041/ 375 04 50
Fax: 041/ 372 28 18
Sekretariat: 041/ 372 34 96 lub 041/ 372 49 50
Adres e-mail: sekretariat@pwik-konskie.pl
Biuro Obsługi Klienta to:

  • Sekretariat - przyjmowanie pism i korespondencji kierowanej do PWiK w Końskich
  • Kasa - dokonywanie płatności bez żadnych dodatkowych opłat
  • Cztery stanowiska obsługi Klienta:
    • wystawianie faktur za wodę i ścieki dla Klientów indywidualnych,
    • przyjmowanie odczytów wskazań wodomierzy,
    • zawieranie  umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków,
    • przyjmowanie reklamacji faktur za dostawę wody i odprowadzanie ścieków,
    • informacje o stanie zadłużenia,
    • informacje o świadczonych przez PWiK w Końskich usługach,
    • przyjmowanie zgłoszeń o awariach wodomierzy w budynkach prywatnych,
    • dokonywanie zmian w ewidencji Klientów,
    • udzielanie informacji o obowiązujących stawkach opłat za wodę i ścieki.

Techniczna obsługa klienta to:

    • udzielanie informacji o wymaganej dokumentacji technicznej na budowę przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego,
    • wydawanie warunków technicznych podłączenia do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej,
    • uzgadnianie lokalizacji projektowanej inwestycji względem istniejącej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej,
    • uzgadnianie projektów technicznych sieci oraz przyłączy wodociągowych i/lub kanalizacyjnych,
    • przyjmowanie zgłoszenia awarii.

Dodatkowo w Biurze Obsługi Klienta można pobrać potrzebne druki wniosków. W wypełnianiu wniosków pomagają także pracownicy BOK.
Stworzenie odpowiedniego miejsca, w którym nasi Klienci będą mogli zasięgnąć wszystkich niezbędnych informacji świadczy o tym, że rozwijamy się i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Klientów.
BOK to miejsce, w którym czekamy na wszystkie Państwa opinie i uwagi dotyczące funkcjonowania naszego przedsiębiorstwa.

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2021-01-04 13:04:01przez:
Opublikowano:2021-01-04 00:00:00przez:
Podmiot udostępniający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Końskich Spółka z o.o.
Odwiedziny:7078

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.